مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی حسین سیب سرخی ای که در باغ ولا منصب سقا داری

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

ای که در باغ ولا منصب سقا داری
ماه طاهایی و در دیده ما جا داری
تو اباالفضلی و ایثار برازنده توست
هر چه خوبان همه دارند تو تنها داری
بوسه باران ید الله شده آن بازوی تو
هم پسر خواندگی از حضرت زهرا(س) داری...
کمترین مزد وفاداریت این است ای دوست
که تو همپای حسین(ع) نقش به دلها داری...
یا ابوفاضل مدد ...
عباس من ؛ عباس من ؛ عباس من ...
ای بلا جون کربلا عباس(ع) ...
ساقی دشت نینوا عباس(ع) ...
چشمهایی که در رهت مانده
مشک بر دوش خود بیا عباس(ع)
یاس بوستان مرتضی عباس(ع)
آبرو بخش آب یا عباس(ع)
آب شرمنده از محبت توست
عشق سقای کربلا عباس(ع)
یا ابوفاضل مدد ...
عباس من ؛ عباس من ؛ عباس من ...
تا قیامت هم عرشیان گویند
به قیام تو مرحبا عباس(ع)
حضرت یزدان بانگ بردارد
السلام علیک عشق من عباس(ع)
خیمه ها دارد تکیه بر دستت
بی تو می افتد خیمه ها عباس(ع)
کودکانی که تشنه لب بودند
چه قدر گفتند العطش عباس(ع)
العطش عباس(ع) ...
کیستم من که از تو دم بزنم؟
میشناسد تو را ذات حق عباس(ع) ...
دست خالی من و دامن کرمت...
که تویی شهره در وفا عباس(ع)
یا ابوفاضل مدد ...
عباس من ؛ عباس من ؛ عباس من...   نمای داخلی حرم مطهر حضرت اباالفضل العباس (ع) ...
آهای اهل زمونه...
دلم داره بهونه...
دلمو عشق ابالفظل علی کرده دیوونه!
بگو الله اکبر...
به بازوی دلاور...
صدای پای عباس(ع) لرزه انداخته به لشکر!
آهای بود و نبودم...
تویی شعر و سرودم...
ببین به زیر طاق ابرویت سجده نمودم!
آهای مشتی عالم...
نمک غم محرم...
آهای که اسم نازنین تو برا حسین(ع) یه اسم اعظم!
الا یا ایها الناس...
امیر منو بشناس...
خدا رو یک نظر دیدم میون چشم عباس(ع)     ز گهواره تا گور عباسی ام من بخوانید و از عشق احساسی ام من

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش